eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram PayBack a prawa konsumenta › Re: Program PayBack a prawa konsumenta
  • Data: 2006-08-03 17:04:58
    Temat: Re: Program PayBack a prawa konsumenta
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream napisał(a):
    > Dnia Thu, 03 Aug 2006 16:27:19 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):
    >
    >> Powołując się na niezgodność towaru z umową koszty przesyłki powinien
    >> ponieść (zwrócić) sprzedawca.
    >
    > Nie, sprzedawca ma je pokryć dopiero kiedy Twoje roszczenia okażą się
    > zasadne. Do momentu kiedy to się nie stanie, Ty płacisz. Jak sie okaże, że
    > masz racje, to wtedy dostaniesz zwrot.

    Jak najbardziej. Ale w PayBack od razu mówią że żadnego zwrotu za
    wysyłkę nie będzie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
    ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1