  • Data: 2010-04-10 20:10:09
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Apr 2010, Cubus wrote:

    > Może po prostu jechali w jednej kolumnie. Ale osobnymi samochodami.

    Może tego wyraźnie nie napisałem, ale właśnie to uważam za
    niedopuszczalne. Nawet jakby w jednej kolumnie jechali
    "tylko kawałek w Warszawie".
    Przypomnę: nie ma prezydenta, w pl. nie ma zastępcy prezydenta
    (jest tylko p.o. - rzeczony marszałek) i połowy wicemarszałków!
    Wersji że jechali jednym autem w ogóle nie brałem pod uwagę.
    Ale... jest możliwa.
    Usiłujesz u łysych postawić włosy na głowie? :]

    > Inna sprawa, że premier darł do Warszawy z Trójmiasta, a co miał
    > tam robić Komorowski?

    Nie wiem.
    Wychodziło że był.
    http://www.tvn24.pl/12690,1651574,0,2,komorowski-na-
    czele-panstwa--wybory-najpozniej-20-czerwca,wiadomos
    c.html
    "Marszałek Sejmu, kiedy dowiedział się o katastrofie, w której zginął
    prezydent Lech Kaczyński, natychmiast wyjechał z Trójmiasta do Warszawy"

    > Zresztą sytuacja po wypadku na pewno nie wywoła żadnych problemów
    > z funkcjonowaniem kraju. Realna władza prezydenta jest żadna.

    Ale są czynności które musi "podpisać".
    Nawet owo ogłoszenie żałoby należy do jego kompetencji.

    Nie chodzi o funkcjonowanie w skali "strategicznej", ale właśnie
    doraźnej.

    > Rząd został nietknięty. O wiele większe konsekwencje zaszły by gdyby
    > katastrofa zdarzyła się tydzień temu kiedy wieziono do Katynia
    > premiera i pół rządu.

    A to pewnie masz rację.
    Ale właśnie o to idzie: premier i jedyny człowiek uprawniony
    do ewentualnego powołania nowego premiera jadą razem.

    Po "pierwszej awarii" należy dmuchać na zimne. Tak z definicji.
    A skala kraju to jakby większy problem niż np. mała firma.

    pzdr, Gotfryd