eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z operatorem Internetu › Re: Problemy z operatorem Internetu
  • Data: 2005-05-16 08:10:26
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:

    > firma mm napisał(a):
    >
    >> można odwołać przed płatnością jeśli nam się kwota płatności nie podoba ?
    >>
    >
    > nie przed a po.
    >
    > http://www.citibank.pl/poland/directdebit/polish/ind
    ex_1703.htm
    >
    > W sytuacji, gdy stwierdziliby Państwo błąd w zrealizowanym Poleceniu
    > Zapłaty (np. kwota obciążenia byłaby niezgodna z fakturą otrzymaną od
    > wierzyciela) przysługuje Państwu prawo odwołania transakcji. Zgodnie z
    > przepisami Ustawy Prawo bankowe odwołanie może nastąpić nie później niż
    > w terminie:
    >
    > * 30 dni kalendarzowych od dnia obciążenia rachunku w przypadku
    > osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej,
    > * 5 dni roboczych w przypadku pozostałych osób.
    >
    > To samo oczywiście dotyczy wszystkich banków.
    >
    >
    > M.
    po płatności można odwołać jak już przelew na konto odbiorcy nastąpił ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1