eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Data: 2010-10-06 06:43:03
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Paź, 08:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > On 10/6/2010 1:23 AM, maxknowledge wrote:
    >
    > > On 6 Paź, 07:09, "Mario"<m...@g...pl>  wrote:
    >
    > >> jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
    > >> przez internet...
    >
    > > Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
    > > powinno być traktowane?
    >
    > a komu płaciłeś?
    > Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru
    > aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.

    Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
    opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
    mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?

    I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
    lecz one się nie potwierdzają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1