    From: "ForU" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze sprzedajacym (Allegro)
    Date: Thu, 9 Dec 2004 23:17:02 +0100
    Sender: f...@o...pl@chello062179052122.chello.pl

    > Facet ty sie zlituj
    >
    > Na mojego nosa i zgodnie z regulaminem
    >
    > a) na kontakt jest 7 dni (nie kazdy na codzien odbiera poczte, czy moze w
    > kazdej chwili gadac przez telefon)
    >
    > b) odbior osobisty trzeba chyba najpierw wczesniej uzgodnic, gosc wcale
    > sie
    > nie musi na taki zgodzic jesli wczesniej sie nie dogadales, w warunkach
    > aukcji zwykle masz przelew z gory i ze za transport placi kupujacy

    a) Kupilem przez KT nie po to zeby czekac tydzien. Tak jest 7 dni na
    kontakt, ale tylko 7 dni, potem aumowe K-S mozna uznac za niebyło (pomijam
    fakt ze zalezy mi na czasie).

    b) no to wlasnie po to dzwonie zeby uzgodnic ;-] Zeby sie nie zgodzic,
    trzeba najpierw ten telefon odebrac, prawda?
    Co do warunkow na aukcji, nie mozna zaznaczyz odbir sobisty, to nawet jakby
    ktos chcial, to nie da sie. Nigdy jeszcze nei mialem problemu ze
    sprzedajacym ze swojego miasta, i zawsze odbieralem osobiscie, raz nawet
    sprzedawca sam przyjechal do mnie z towarem ;-)

    --
    pzdr.

    / | | | \
    \ __| \ __| | | \ [ http://www.archiwizator.info ]