  • 1. Data: 2004-12-09 17:41:28
    Temat: Problem ze sprzedajacym (Allegro)
    Od: "ForU" <f...@o...pl>

    Moja laska chce sobie kupic discmana z mp3, znalazlem ciekawą oferte na
    Allegro z mojego miasta u typa, ktory ma 0 komentarzy. Kiknąłem w KT bez
    czekania na koniec aukcji bo cena była niska. Mam ok 10 min
    samochodem do typka ;-). Dzwonie ze che sie umowic na wieczor po odbior i tu
    jakas kobita odbiera i nie wie co to allegro itd... wymieniam imie i
    nazwisko typa okazuje sie ze to jej synek ;-). Podala mi do niego numer
    fona, dzwonie i cisza... nie odbiera, potem poczta glosowa (po glosie wiek
    ok 18-19 lat). I tak z 5-6 razy. Jest godzina ok 21 dzwonie na numer
    domowy, bo typek nie bedzie widzial numeru, znowy ta kobita, mowie co i jak,
    ze synek nie odbiera telefonu.. sama sie zdziwila.
    Tym nie odbieraniem telefonu na tyle sie zdenerwowalem, ze kolesiowi nie
    odpuszcze... (kilka razy zmuszony bylem od razu wysawic nega w podobnej
    sytuacji, bo mialem za daleko na takie zabawy).

    pkt 9.1 regulaminu Allegro mówi:
    "Umowa zostaje zawarta z chwilą zakończenia aukcji. Wyjątkiem jest aukcja
    wieloprzedmiotowa Kup Teraz, w której umowa zostaje zawarta bezpośrednio po
    skorzystaniu z opcji Kup Teraz (nawet jeśli aukcja nadal trwa)."

    I teraz pytania do grupowiczów ;-)
    - Jakie konsekwencje grożą z niewywiazania sie z umowy K-S?
    - Ktory paragraf KC za to odpowiada?

    Gdy to bede wiedział, wysle mu poleconego z przypomnieniem o transakcji, i
    grożącymi mu konsekwencjami nie sfinalizawania jej ;-)

    --
    pzdr.

    / ___| | | \
    / | | | \
    \ __| \ __| | | \ [ http://www.archiwizator.info ]
    \ | _) | | \_/ | / [ gg:2290913 ]
    \ _| __ / _| \___/ /

  • 2. Data: 2004-12-09 18:15:45
    Temat: Re: Problem ze sprzedajacym (Allegro)
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > pkt 9.1 regulaminu Allegro mówi:
    > "Umowa zostaje zawarta z chwil? zakończenia aukcji. Wyj?tkiem jest aukcja

    Poczekaj 7 dni. To tez jest w regulaminie.

  • 3. Data: 2004-12-09 21:27:40
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    jak,
    > ze synek nie odbiera telefonu.. sama sie zdziwila.

    Facet ty sie zlituj

    Na mojego nosa i zgodnie z regulaminem

    a) na kontakt jest 7 dni (nie kazdy na codzien odbiera poczte, czy moze w
    kazdej chwili gadac przez telefon)

    b) odbior osobisty trzeba chyba najpierw wczesniej uzgodnic, gosc wcale sie
    nie musi na taki zgodzic jesli wczesniej sie nie dogadales, w warunkach
    aukcji zwykle masz przelew z gory i ze za transport placi kupujacy

  • 4. Data: 2004-12-09 22:14:02
    Od: "ForU" <f...@o...pl>

    > Poczekaj 7 dni. To tez jest w regulaminie.

    Kupilem przez KupTeraz, za 7 dni bedzie mozna umowe uznac za niebyłą (pkt
    9.2)

    --
    pzdr.

    / ___| | | \
    / | | | \
    \ __| \ __| | | \ [ http://www.archiwizator.info ]
    \ | _) | | \_/ | / [ gg:2290913 ]
    \ _| __ / _| \___/ /

  • 5. Data: 2004-12-09 22:17:02
    Od: "ForU" <f...@o...pl>

> [...]
    > nie musi na taki zgodzic jesli wczesniej sie nie dogadales, w warunkach
    > aukcji zwykle masz przelew z gory i ze za transport placi kupujacy

    a) Kupilem przez KT nie po to zeby czekac tydzien. Tak jest 7 dni na
    kontakt, ale tylko 7 dni, potem aumowe K-S mozna uznac za niebyło (pomijam
    fakt ze zalezy mi na czasie).

    b) no to wlasnie po to dzwonie zeby uzgodnic ;-] Zeby sie nie zgodzic,
    trzeba najpierw ten telefon odebrac, prawda?
    Co do warunkow na aukcji, nie mozna zaznaczyz odbir sobisty, to nawet jakby
    ktos chcial, to nie da sie. Nigdy jeszcze nei mialem problemu ze
    sprzedajacym ze swojego miasta, i zawsze odbieralem osobiscie, raz nawet
    sprzedawca sam przyjechal do mnie z towarem ;-)

    --
    pzdr.

    / ___| | | \
    / | | | \
    \ __| \ __| | | \ [ http://www.archiwizator.info ]
    \ | _) | | \_/ | / [ gg:2290913 ]
    \ _| __ / _| \___/ /

  • 6. Data: 2004-12-10 07:23:14
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Kupilem przez KupTeraz, za 7 dni bedzie mozna umowe uznac za niebył? (pkt
    > 9.2)

    Logując się do allegro automatycznie akceptujesz regulamin. A tam
    napisano, ze sprzedajacy ma 7 dni. Poczekaj te 7 dni .... czasami szkoda
    sie denerwowac na zapas. Wiem ze chcialbys to dostac w swoje rece jak
    najszybciej, ale taka jest rzeczywistosc.

  • 7. Data: 2004-12-10 12:25:33
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > sie denerwowac na zapas. Wiem ze chcialbys to dostac w swoje rece jak
    > najszybciej, ale taka jest rzeczywistosc.

    i dlatego na moj gust - jak komus zalezy na nietypowych warunkach (np.
    czekanie maksymnalnie 1 dzien na sfinalizowanie a nie 7 dni) powinien to
    uzgodnic wczesniej, zanim zalicytuje

  • 8. Data: 2004-12-10 21:15:54
    Od: "Hubertus" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    kurcze wieczorem kogoś meczysz - moze koles lezy na jakiejs lasce - telefon
    wyciszony - zastanów się - co ty robisz ??
    kup teraz w internecie oznacza wg mnie ze o juz twój towar - jesli koleś ma
    0 gwiazdek to nie ma doświadczenia jeszcze w tym temacie a ty stary wyga
    chcesz go w 10 minut nauczyc czegoś co ci zabrało 2 tygodnie