    From: "Rajek" <f...@k...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze sklepem /notbook-długie/
    Date: Sat, 21 Feb 2004 15:37:55 +0100

    to był zakup w siedzibie firmy, otrzymałem f-rę VAT, pisemną gwarancję na
    laptopa /1rok/ został oplombowany, a bateria miała również pisemną
    miesięczną gwarancję.
    faceta nie usprawiedliwiam w żadnym razie. Jest naciągaczem, kreującym się
    na profesjonalistę w sprzedaży. Sprzedaje polisingowe kompy, a z powodu
    braku czasu wogóle ich nie sprawdza. Byłem u niego wielokrotnie osobiście i
    zawsze zbywał mnie swoim słodkim pierdzeniem, a u mnie słowo dane to
    honor.Niestety, widać że interesy trzeba prowadzić często bez honoru.
    Pewnie niedługo podam adres strony www tej firmy do ogólnej wiadomości, żeby
    przestrzec innych.
    R.