eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconejRe: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 20:55:52
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:eptitp$18g$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy w przypadku, gdy swoich praw dochodzi kupujący, czy nie powinien
    > udowodnić że sprzedający nie wysłał? Trochę to brzmi dziwnie, ale chciałbym
    > się upewnić :-)

    Nie. Istota sprzedaży polega na tym, że do obowiązku sprzedającego należy
    wysłanie rzeczy,a do obowiązku kupującego zapłata. Każda ze stron ma dowieść,
    że dopełniła swoich obowiązków. Zresztą nie wyobrażam sobie dowodu na to, że
    ktoś czegoś nie wysłał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1