eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconejRe: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-01 22:51:10
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 22:03:49 +0100, Mutak napisał(a):

    > Ale jak w tym przypadku dowieść, że przesyłkę wysłano, skoro Poczta
    > Polska nie rejestruje w jakikolwiek sposób listów zwykłych? Z listem
    > poleconym nie byłoby problemu, jednak kupujący wybrał zwykły list.

    Poczta Polska rejestruje zwykłe listy wysłane jesli firma wysyłająca ma z
    Pocztą podpisaną umowę o rozliczenia bezgotówkowe, opłata skredytowana,
    przesyłka niestemplowana umowa z dnia... itd itd.
    Wykaz taki jest potrzebny poczcie do późniejszych rozliczeń z firmą.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1