eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Date: Thu, 01 Feb 2007 18:16:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <ept79m$blb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ept6np$ng6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: drh162.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170350199 11947 83.24.193.162 (1 Feb 2007 17:16:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Feb 2007 17:16:39 +0000 (UTC)
    X-User: me_super
    In-Reply-To: <ept6np$ng6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443673
    [ ukryj nagłówki ]

    Mutak napisał(a):
    > Mam nadzieję, że Ktoś pomoże mi rozwikłać nurtującą mnie od kilku
    > tygodni sprawę. Mianowicie, kto ponosi odpowiedzialnosć finansową za
    > zgubienie przesyłki niepoleconej (która nie podlega reklamacji) przez
    > Pocztę Polską- sprzedający czy kupujący?
    > Podkreślam jeszcze, że Kupujący Sam wybierał formę przesyłki
    > (sprzedający oferował list polecony, zwykły, ubezpieczony, kurierski,
    > odbiór osobisty).
    > Nie ma potwierdzenia nadania czy odbioru, a Poczta Polska oczywiście
    > "umywa ręce".

    Wydaje mi się, że wg. KC kupujący: Art. 544. § 1, Art. 548. § 1.


    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1