eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z zakupem w dużej sieci RTVRe: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!c
    yclone03.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf02.ams.highwi
    nds-media.com!newsfe30.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <hivlto$1sj$1@inews.gazeta.pl>
    <12aoe9u75lzo2$.1utqf9zk7p484.dlg@40tude.net>
    <hivo7q$bl5$1@inews.gazeta.pl> <hivqan$sa1$1@news.onet.pl>
    <SXQ4n.14175$9y6.1271@newsfe20.ams2> <hj0njk$fof$2@inews.gazeta.pl>
    <hj1dk4$afa$1@news.onet.pl> <hj1i6h$a07$1@news.interia.pl>
    In-Reply-To: <hj1i6h$a07$1@news.interia.pl>
    Subject: Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
    Lines: 40
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <t7%4n.44474$6V1.8455@newsfe30.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe30.ams2 1263828569 86.3.152.238 (Mon, 18 Jan 2010 15:29:29 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 15:29:29 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Mon, 18 Jan 2010 15:29:27 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:623725
    [ ukryj nagłówki ]


    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hj1i6h$a07$1@news.interia.pl...
    >
    >
    > W dniu 2010-01-18 11:36, ChrissP. pisze:
    >> witek wrote:
    >>
    >>
    >>>> Boze, a nie lepiej by sie zylo z odgornym przepisem, umozliwiajacym
    >>>> (jak na zachodzie) zwrot takiego towaru bez podania przyczyny np.
    >>>> w ciagu 3 dni?
    >>>
    >>> a gdzie na zachodzie masz taki odgórny przepis?
    >>
    >> Np w UK. Jest to siedem dni, a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    >> nawet 14.
    >
    > tylko tam widać żyją normalni ludzie. Polak ma inną mentalność i jak
    > były takie przepisy, to kwitły akcje w stylu ,,pożyczę sobie grzejnik na
    > łykend, bo zimno przyszło za oknami''. A to było 3 dni. Przy
    > wspomnianych przez ciebie 2 tygodniach pożyczanie by kwitło w pełni.
    > Ba! Grzejnik to detal! Ale droższy sprzęt? Np. kamera? Mam zlecenie na
    > film, lecę do sklepu, pożyczam sprzęt za 10 tysięcy, robię zlecenie i za
    > 14 dni oddaję.

    Nie zgodze sie z toba, Po pierwsze, nie sadze by wiekszosc polakow nie
    wiedzialo do czego sa sklepy po drugie, w sklepie byl by towar wylacznie
    najlepszego gatunku,
    Co do przykladu: by ta kamere "pozyczyc" trzeba zamrozic te 10 000zl... a
    jak upuscisz kamere...
    Poza tym sa pewne oboszczenia przy sprzecie dorgim, glownie po to by
    wyeliminowac tak zwane "podkladki" niestety glownie stosowane przez polakow
    w UK.
    Kupowali np. telewizory bardzo drogie, wyminiali srodek i odawali. Teraz by
    oddac taka kamere jak piszesz za 10 000zl poczekasz na zwrot kasy az
    eksperci sprawdza, czy nie zostalo wymieninione cos w srodku, moze to
    potrwac nawet i kilka tygodni. Ale po sprawdzeniu, ze wszystko jest ok a ty
    jako klient po prostu sie rozmysliles z zakupu, kasa zostaje ci oddana.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1