  • Data: 2022-07-30 15:25:47
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 30 lipca 2022 o 13:54:54 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Taa;)))
    > Widywałem wyceny tej samej nieruchomości różniące się 50-60%
    > W zależności kto zlecał wycenę.

    Połowa. Ale nie 10%.

    > Ale znowu uciekłeś id tematu: pytanie było o zasady wyceny biletów .
    > Bo pisałeś że można skargę złożyć na oszustwo.
    > Rozwinuesx temat tej skargi na jakiej podstawie i do kogo?

    UOKiK.

    zakupu a zaczęły od "obłożenia pociągu" (zresztą z tymi typu "superpromo" i "promo"
    od dawna był przekręt).
    > Złożyłeś skargę? Czy chociażby reklamacje?

    Nie musiałem, bo zawsze jak potrzebowałem to trafiałem na promo, a nawet superpromo.
    A teraz przyjmuję, że po prostu kosztują pełną cenę.
    Zapewne pisiory mają taniej.

    > Dzisiaj 4 zł cukier, jutro ten sam cukier 3 zł a pojutr/ze 6.
    > Czasami ta sama paleta stoi tylko ceny się zmieniają.
    > Z miesiąc temu podjeżdżam na stację paliw i widzę na banerze on po
    7.30zl(dokładnych cen nie pamiętam chodzi o zasadę).
    > Podjeżdżam pod dystrybutor chce nalewać ale nie działa. Idę do kasy a pracownik
    mówi że właśnie zmieniają cenę.
    > Za 5 minut wszystko zadziałało ale już on na dystrybutorze i na banerze był po 7,40
    zł.
    > Gość przede mną kupil za 7.30 zł a ja chwilę później po 7,40. Ten sam olej napędowy
    bo żadna cysterna nie stała i.nue wlewała im do zbiorników droższego.
    > Oszustwo?

    Na orlenie na pewno.
    Ale znów 7,30->7,40, a nie 7->0,70->7.