eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wymianą sprzętu › Re: Problem z wymianą sprzętu
  • Data: 2006-03-24 09:41:23
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Patrze, patrze a tu Tomasz Maleski porozsypywal nastepujace haczki:
    > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w
    > Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa.
    > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
    > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
    > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
    > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
    > wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    IHMO nie mozesz. Przyjmowanie zwrotow/wymiana sprzetu z niepodbita
    gwarancja w ciagu kilku dni od zakupu to tylko i wylacznie dobra wola
    sklepu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1