-
1. Data: 2006-03-24 09:10:11
Temat: Problem z wymianą sprzętu
Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>
Witam,
W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w
Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa.
Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
--
Pozdrawiam
Tomasz Maleski
-
2. Data: 2006-03-24 09:29:02
Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Tomasz Maleski napisał(a):
> Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu.
AK-47 i kominiarka powinny pomóc... ;P
j.
--
Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;)
http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)
-
3. Data: 2006-03-24 09:41:23
Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
Patrze, patrze a tu Tomasz Maleski porozsypywal nastepujace haczki:
> W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w
> Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa.
> Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
> a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
> wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
> prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
> wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
IHMO nie mozesz. Przyjmowanie zwrotow/wymiana sprzetu z niepodbita
gwarancja w ciagu kilku dni od zakupu to tylko i wylacznie dobra wola
sklepu.
--
Michal "badzio" Kijewski
JID: badzio(at)chrome(dot)pl
GG: 296884, ICQ: 76259763
Skype: badzio
-
4. Data: 2006-03-24 10:05:28
Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Tomasz Maleski wrote:
> Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
> a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
> wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
> prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
To niezgodność towaru w umową.
Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu.
-
5. Data: 2006-03-24 10:11:55
Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:4423c44c$1@news.home.net.pl...
> Tomasz Maleski wrote:
>
>> Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go
>> wymienić a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może
>> tylko i wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest
>> zgodne z prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki
>> sposób mogę
>
> To niezgodność towaru w umową.
>
> Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu.
Czyli powinni wymienić sprzęt?. Dodam że nie ma możliwości sprawdzenia tego
sprzętu w sklepie bezpośrednio po zakupie.
-
6. Data: 2006-03-24 11:14:44
Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Tomasz Maleski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e00d2a$1c5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy.
> Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety
> sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan
> z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc
> sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym
> faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu.
> Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
>
mają 14 dni na ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji
Pozdrawiam