eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wymianą sprzętu › Re: Problem z wymianą sprzętu
  • Data: 2006-03-24 11:14:44
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Maleski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e00d2a$1c5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy.
    > Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety
    > sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan
    > z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc
    > sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym
    > faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu.
    > Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    >
    mają 14 dni na ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1