  • Data: 2009-02-28 09:46:54
    Temat: Re: Problem z użyczeniem mieszkania
    Od: XWindowsMen <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lut, 10:06, "Marcin" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Taaaaa... A już najbardziej logiczne jest to, że połowa okresu grzewczego
    > trwającego od października do kwietnia zdaniem jaśnie oświeconych przypada w
    > marcu. Ech ludzie ludzie... Ruszcie wy trochę sercem jak już głową nie
    > potraficie. Kobiecina wie, że będzie dopłata do ogrzewania za kończący się
    > właśnie sezon - każdy kto nie jest idiotą o tym wie, bo ceny opału wzrosły.
    > Kobiecina nie widzi powodu, żeby ze swojej emeryturki sponsorować pyskatego
    > pana studenta. Tak trudno to zrozumieć? A pewno ma swoje powody by wątpić że
> [...]

    Normalnie płaciłem za mieszkanie 305 PLN. W lutym w wyniku rozliczenia
    ciepła za poprzedni sezon grzewczy zapłaciłem kobiecie... 150 PLN.
    Czyli jak z tego wynika potrafię być oszczędny. Nie pisałbym tych
    moich wszystkich smutków i żalów, gdyby o w/w fakcie (zwrocie
    kaucji... z 12 m-ęcznym opóźnieniem!) wiedział przy podpisywaniu umowy
    albo chociaż (sic!) gdy zawiadomiłem ją, że się wyprowadzam z
    lokalu... z 1,5 m-ęcznym wyprzedzeniem. Nie lubię jak ktoś mnie w tak
    ważnych jak dla mnie sprawach informuje tyłem do mnie odwrócony w
    progu mieszkania... Ale oczywiście to ta cała dzisiejsza młodzież to
    nic w nich kultury i przyzwoitości nie ma... Całe szczęście, że cała
    reszta społeczeństwa nią dysponuje.