  • Data: 2009-02-28 10:46:41
    Temat: Re: Problem z użyczeniem mieszkania
    Od: "Marcin D" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XWindowsMen <x...@g...com> napisał(a):

    > Normalnie p=B3aci=B3em za mieszkanie 305 PLN. W lutym w wyniku rozliczenia
    > ciep=B3a za poprzedni sezon grzewczy zap=B3aci=B3em kobiecie... 150 PLN.
    > Czyli jak z tego wynika potrafi=EA by=E6 oszcz=EAdny.

    Tylko że tutaj nie o oszczędność chodzi lecz o coś prostego jak instrukcja
    obsługi cepa czyli o wzrost kosztów opału w OBECNYM sezonie grzewczym. Podaj
    mi jeden dobry powód na to, że kobieta ma z własnej kieszeni płacić koszty
    twojego ogrzewania. JEDEN...

    Nie pisa=B3bym tych
    > moich wszystkich smutk=F3w i =BFal=F3w, gdyby o w/w fakcie (zwrocie
    > kaucji... z 12 m-=EAcznym op=F3=BCnieniem!) wiedzia=B3 przy podpisywaniu
    um=
    > owy
    > albo chocia=BF (sic!) gdy zawiadomi=B3em j=B1, =BFe si=EA wyprowadzam z
    > lokalu... z 1,5 m-=EAcznym wyprzedzeniem. Nie lubi=EA jak kto=B6 mnie w tak
    > wa=BFnych jak dla mnie sprawach informuje ty=B3em do mnie odwr=F3cony w
    > progu mieszkania...

    Pewno uważała cie za na tyle bystrego i uczciwego, że sam zrozumiesz
    sytuację na którą nb ona sama nie miała żadnego wpływu. Pomyliła sie
    najwyraźniej.

    Ale oczywi=B6cie to ta ca=B3a dzisiejsza m=B3odzie=BF t=
    > nic w nich kultury i przyzwoito=B6ci nie ma... Ca=B3e szcz=EA=B6cie, =BFe
    c=
    > a=B3a
    > reszta spo=B3ecze=F1stwa ni=B1 dysponuje.

    Reszta społeczeństwa czyli ci którzy sie czepiają? Znaczy sie ja? No cóż,
    jako społeczeństwo powiem tak: nie byłoby problemu gdybyś sam sie
    zainteresował jak rozwiązać problem i np zaproponował, że po przyjsciu
    rozliczenia natychmiast uregulujesz nadpłatę oraz przekonał właścicielkę, że
    jesteś osoba wiarygodną i uczciwą więc się na nią i jej prośby nie wypniesz.
    Zrobiłes cos w tej sprawie, okazałes coś na kształt dobrej woli i checi
    współdziałania...?