  • Data: 2009-02-28 11:01:14
    Temat: Re: Problem z użyczeniem mieszkania
    Od: XWindowsMen <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lut, 11:46, "Marcin D" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > nie byłoby problemu gdybyś sam sie
    > zainteresował jak rozwiązać problem i np zaproponował, że po przyjsciu
    > rozliczenia natychmiast uregulujesz nadpłatę oraz przekonał właścicielkę, że
    > jesteś osoba wiarygodną i uczciwą więc się na nią i jej prośby nie wypniesz.
    > Zrobiłes cos w tej sprawie, okazałes coś na kształt dobrej woli i checi
    > współdziałania...?

    Mam umowę w świetle której w całości się wywiązałem. Druga strona
    zmieniła zasady już po de'facto wypowiedzeniu umowy. Też lubię sporty
    ekstremalne ale nie ścierpię faktu, że ktoś zmienia mi warunki gry w
    tracie jej grania i to w tak chamski i prostacki sposób!

    Jak już schodzimy z części merytorycznej na chwytanie za serce... mamy
    28 luty... ja mam 5 PLN w portfelu za co muszę coś przez ponad tydzień
    włożyć do garnka, kupić bilety komunikacji miejskiej itd... bo wypłatę
    mam 9 marca - miło!? Ale oczywiście czego nie potrafi student :)

    Na chamstwo odpowiadam chamstwem więc nakaz zapłaty (+ ewe. późniejsza
    ingernecja sądu), donos do Urzędu Skarbowego oraz prezesa spółdzielni
    mieszkaniowej uważam za zasadny.