    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z uczelnia
    Date: Wed, 20 Jun 2007 18:21:41 -0500

    "Valentino McRoy" <s...@s...pl> wrote in message
    news:f5bdm8$ekr$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam
    > Mam taki problem. jestem na 5 roku uniwersytetu, wlasnie za tydzien mam
    > sie bronic. zlozylem w dziekanacie prace mgr, oddalem indeks oraz karte
    > egzaminacyjna. wszystko zaliczone. niestety jeden z wykladowcow nie wpisal
    > mojej oceny w system komputerowy przez co nie moge sie bronic. Ja ze
    > swojej strony zrobilem wszystko tzn zdalem i oddalem co mialem zrobic.
    > wpisanie oceny to zadanie wykladowcy. nie dosc ze nie wpisal to juz
    > wyjechal na wakacje, bedzie pod koniec lipca. Nie moge sie bronic teraz a
> [...]

    Po pierwsze od strony prawa liczy się tylko indeks.
    Jeżeli masz ocenę w indeksie, to żadne systemy komputerowe cie nie
    interesują. Nie mają one żadnego umocowania prawnego.

    Jeżeli nie dopuszczą cię do obrony to muszą wydać ci decyzje administracyjną
    od której przysługuje ci prawo odwołania do rekora poprzez dziekana. Założę
    się, że aż tak daleko nie pójdą.

    Najprościej jest iść do dziekana i z nim pogadać. Dziekan może wpisać ci
    każdą ocenę niezależnie czy do komputera, czy też do indeksu. Z punktu
    prawa istnieje tylko i wyłącznie indeks.