    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z rejestracja pojazdow
    Date: Wed, 30 May 2007 22:35:12 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 30 May 2007 21:20:10 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 30 maja 2007 20:12 (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > A jeśli ktoś mieszka co tydzień gdzie indziej? Jest zakaz?

    Nie wiem co wtedy, ale jeżeli ktoś informuje urząd że mieszka w mieście
    A, to nie może mieć pretensji że urząd nie chce przyjąć miasta B za
    miejsce zamieszkania.

    Inna sprawa że w trakcie wątku wyszło że jest zameldowany czasowo w
    Warszawie, i to IMHO powinien urząd uznać.

    Czy wniosek meldunkowy można wysłać pocztą? Lub złożyć na tzw. dziennik
    podawczy?

    p. m.