  • Data: 2007-05-30 12:49:44
    Temat: Re: Problem z rejestracja pojazdow
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:

    > Po pierwsze skad wiesz czy nie jestem zameldowany czasowo?

    Jakbyś był, to by nie było problemu.

    > Po drugie, nie jest prosciej poniewaz wiaze sie to z duzymi kosztami,
    > i czasem ktory nalezy poswiecic.

    No to się zamelduj czasowo, koszty o wiele mniejsze. A czas? Wlicz
    w koszty przeprowadzki.

    > Myslisz ze chce mi sie zmieniac DO, PJ, wysylac pisma do banku itp
    > itd?

    Nie musisz. Ale skoro zachciało się przeprowadzki...

    > Po co mam to robic, skoro glosowac moge w miejscu zamieszkania,
    > rozliczac sie z US tez moge tu. Do lekarza tez moge chodzic tutaj.
    > Teoretycznie wszystko mozesz zalatwiac w miejscu zamieszkania, z tym
    > ze trafiasz na debili w urzedach, dla ktorych miejsce zamieszkania =
    > miejsce zameldowania.

    Przecież w ustawie wyraźnie jest, że *trzeba* być zameldowany tam gdzie
    się mieszka. Urzędnik ma zatem prawo domniemywać, że mieszkasz tam gdzie
    jesteś zameldowany. Jak chce Ci się udowadniać, że mieszkasz gdzie
    indziej, to jeszcze urzędnikowi sprawę ułatwiasz. A niektórzy to mają
    nawet *obowiązek* powiadomić o naruszeniu prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak