  • Data: 2006-02-20 20:52:37
    Temat: Re: Problem z pracodawcą - zwolnienie lekarskie a nakaz sądowy
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    Ja, kiedy odbieralem sprzet słuzbowy, podpisywalem, ze oddam na kazde
    ządanie w stanie niepogorszonym bardziej niz wynika to z normalnego
    uzytkowania. W umowie mialem wpisany i laptop, i komóre. Równiez zazadano
    zebym oddal, kiedy bylem na chorobowym.

    Teoretycznie móglbym isc na udry, bo w umowie nic nie bylo na temat przerw w
    pracy, czy to urlopów, czy tez chorobowego, ale po co sie mialem z debilami
    kłócic.
    Oddalem.
    Pamietam to pismo, które otrzymalem, w tonie zalu z powodu niewykorzystania
    sprzetu, ktory moze byc uzywany w tym czasie przez innego pracownika. Cóż,
    zgadza sie.

    Najsmieszniejsze bylo to, ze pani, ktora to ode mnie odbierala poprosila
    mnie o jakis nr telefonu kontaktowy, "Bo ważne sprawy mogą być".
    To jej podalem, słuzbowy, który zabrala ze sobą ;-).

    W sumie to przykro mi sie zrobilo, bo jak człowiek zapie...dalał po
    kilkanascie godzin na dobe, to bylo ok, a jak mu sie zrobilo gorzej, to
    oddaj sprzecicho, bo Bóg wie co ty tam na nim robisz. A firma duża, czesc
    znanego koncernu, wydawaloby sie ze takie rzeczy sie tylko w warzywniakach
    dzieją, ale to chyba równiez element takiego póki co świezego kapitalizmu.
    Ale to juz chyba NTF.

    Ze zwolnienia juz nie wrocilem. Poszedlem sobie gdzie indziej :-). Wiec nie
    ma tego złego...

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl