  • Data: 2005-02-04 20:15:27
    Temat: Re: Problem z operatorem GSM
    Od: "Pedro79" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Key" <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
    news:cu0ket$mo4$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam problem następującej treści:
    >
    > Do niedawna korzystałem z pakietu "Domowego" w sieci Idea. Jako, że
    > skończyła mi się 2 letnia umowa na jeden z numerów, 29 listopada
    > ubiegłego roku (po wcześniejszej konsultacji z BOK) wysłałem list
    > polecony do sieci Idea o rezygnacji z abonamentu w/w numer telefonu.
    > Zgodnie z logiką umowa powinna wygasnąć po kolejnym miesiącu
    > rozliczeniowym, a więc od 1 stycznia 2005 aparat nie powinien być
    > aktywny. Następnie 23 grudnia (przez internet) zainicjowałem od
> [...]
    A co to kolejka po pieczywo?
    Reklamuj chlopie i nie daj sobie kitow wciskac!
    W regulaminiie jest napisane jak byk, ze rezygnacje nalezy zglosic do 30 dni
    przed zakonczeniem cyklu (chodzi o date wplyniecia zgloszenia do operatora).
    Jesli masz na bilingu polaczenie z faxem Opa i kopie rezygnacji, to nie
    powinienes miec problemu ze zwrotem naliczonego abo. W koncu nie zamawiales
    uslugi za ktora Ci naliczono oplate. Czyz nie tak? Dla pewnosci przeczytaj
    regulamin.
    Pozdro
    -Pedro79