eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z operatorem GSMRe: Problem z operatorem GSM
  • Data: 2005-02-05 09:01:46
    Temat: Re: Problem z operatorem GSM
    Od: Erol <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 04 Feb 2005 21:04:09 +0100, Key <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl>
    napisał:

    > Poradźcie mi proszę, co powinienem zrobić. Gdzieś czytałem, że operator
    > ma miesiąc czasu na rozpatrzenie reklamacji a potem sprawę uznaje się za
    > rozstrzygniętą na korzyść abonenta. Może jest na to mądry paragraf...

    Radzę poczytać trochę na http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    Reklamacje ma obowiązek rozpatrzyć w terminie do 14 dni. Jeśli w tym
    czasie nie dostaniesz odpowiedzi reklamacja jest uznawana na Twoją
    korzyść. Jeżeli była składana faksem może być problem z ustaleniem
    terminu, bo zawsze mogą coś mieszać. Najlepiej spisać swoje żale i w dwóch
    kopiach zanieść do salonu. Jedną zostawiasz, na drugiej masz potwierdzenie
    wpłynięcia i w takiej sytuacji nie ma możliwości 'kręcenia'.

    Erol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.02.05 13:19 kam
  • 05.02.05 17:15 Erol
  • 06.02.05 18:33 Key

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1