eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
  • Data: 2009-04-04 00:45:06
    Temat: Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 03.04.2009 Pawelek <e...@w...pl> napisał/a:
    > Kochani! Jeśli wiecie to dajcie mi info co mogę zrobić w rzeczonej
    > sprawie, czy ktoś miał już do czynienia z podobną sytuacją oraz czy
    > jest to prawnie dopuszczalne aby pobierać od klienta pieniądze za
    > sprawdzenie czy usterka jest usuwana na gwarancji.

    Jest to MZ dopuszczalne ale też musiałeś się na to zgodzić np. w taki
    sposób:
    1. gdy reklamowałeś z tyt. gwarancji a informacja o odpłatności była
    elementem umowy gwarancyjnej
    2. jeśli podpisałeś coś odpowiedniego w serwisie

    W pozostałych przypadka MZ żadanie jest bezpodstawne.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1