eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask). › Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
    Date: Sat, 4 Apr 2009 08:45:06 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 17
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <i...@z...router>
    References: <4...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm117.omega169.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1238806804 16644 218.186.169.117 (4 Apr 2009 01:00:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Apr 2009 01:00:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583400
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 03.04.2009 Pawelek <e...@w...pl> napisał/a:
    > Kochani! Jeśli wiecie to dajcie mi info co mogę zrobić w rzeczonej
    > sprawie, czy ktoś miał już do czynienia z podobną sytuacją oraz czy
    > jest to prawnie dopuszczalne aby pobierać od klienta pieniądze za
    > sprawdzenie czy usterka jest usuwana na gwarancji.

    Jest to MZ dopuszczalne ale też musiałeś się na to zgodzić np. w taki
    sposób:
    1. gdy reklamowałeś z tyt. gwarancji a informacja o odpłatności była
    elementem umowy gwarancyjnej
    2. jeśli podpisałeś coś odpowiedniego w serwisie

    W pozostałych przypadka MZ żadanie jest bezpodstawne.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1