  • Data: 2004-08-24 20:06:44
    Temat: Re: Problem z lekarzem
    Od: Krzysztof kaczkowski <k...@-...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm. Stan jest jeszcze operacyjny - skąd taka opinia? Czy pacjentka
    > kwalifikuje się do zabiegu? Chodzi tu też o ogólny stan zdrowia, lekarz

    To jest opinia lekarza ze kwalifikuje sie do operacji i to szybko

    > Generalnie do tego co opisujesz szpital nie jest potrzebny. Jeśli nie
    > ma możliwości zapewnienia odpowiedniej opieki w domu - należy poszukać
    > hospicjum.

    Jak nie? To operacje przeprowadza sie teraz w hospicjum?

    > Wiesz, zadaniem szpitala jest leczyć - przygotowac do ew. zabiegu,
    > zoperować, wyprowadzić pacjenta z choroby. Jeśli szpital nie ma "nic do
    > roboty" - to trudno wymagać żeby szpital robił za hospicjum. Na to

    Czytaj ze zrozumieniem, gdzie ja napisalem ze chodzi mi o opieke, chodzi
    mi o szybkie przeprowadzenie operacji, a nie umywanie rak od problemu bo
    to kosztowne.

    > łóżko czekają ludzie, których trzeba operować, leczyć.

    Tu mi rece opadaja bo wydaje mi sie ze jestes zdziecinnialy.
    Nie chce mi sie dalej pisac :(