eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa? › Re: Problem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa?
  • Data: 2011-12-14 21:31:32
    Temat: Re: Problem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-14 22:26, jQ pisze:
    > Pod koniec października znalazłem na grouponie ofertę usługi, która mnie
    > zainteresowała. Z przedstawionych warunków wynikało, że kupon na tą
    > usługę ma być ważny 2 miesiące, do 23 grudnia, i przed wykonaniem usługi
    > należy skontaktować się z firmą X, która tą usługę będzie wykonywać,
    > celem ustalenia terminu i miejsca realizacji usługi. Zakupiłem kupon,
    > przelewając środki na rachunek groupona.
    > Zgodnie z warunkami oferty, skontaktowałem się pod koniec listopada z
    > firmą X. Firma ta stwierdziła, że nie jest w stanie zrealizować usługi w
> [...]

    Spójrz na to pragmatycznie - czy gdybyś zgłosił się ostatniego dnia, i
    tego dnia zgłosiłoby się 50 innych osób, to w jaki sposób oferent miałby
    zrealizować zlecenie?

    Jeśli zależało Ci na wykonaniu umowy przed wigilią (pazurki? fryzjer?),
    to w swoim własnym interesie powinieneś zaklepać sobie termin jak
    najwcześniej, od razu po zakupie kuponu.

    Teraz pretensje miej tylko do siebie.

    --
    Liwiusz