  • Data: 2007-03-14 22:55:05
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hautameki wrote:

    >>> Myślę, że pospolite
    >> Pospolita głupota, zgadza się ;->
    >
    > Nikt nie jest nieomylny jak ty

    Ja też się mylę, ale nie żądam wtedy od otoczenia naprawienia mojego
    błędu. To się nazywa odpowiedzialność - może słyszałeś o czymś takim?

    > Bo gadasz jak przemądrzały dupek?

    Primo: to twoja opinia.
    Secundo: wolny kraj i nie będziesz mi ograniczać swobody wypowiedzi. Jak
    się nie podoba - fora ze dwora.

    [ciach]

    > Kiepskie i mało śmieszne porównanie

    SezU

    > Twój egocentryzm aż poraża

    I oto użyłeś kolejnego słowa, którego znaczenia najwyraźniej nie znasz...

    Ty próbowałeś. Teraz moja kolej ;->