    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z butami
    Date: Wed, 14 Mar 2007 20:47:54 +0100

    W wiadomości news:1173900878.884088.153140@l75g2000hse.googlegrou
    ps.com
    Hautameki <h...@g...com> pisze:

    > Nazywasz moją dziewczynę kretynką?
    Tak, oczywiście. Nie umiesz czytać?
    W końcu jak nazwać kogoś kto kupuje buty, potem mu się "odwiduje", i jeszcze
    wymaga żeby uwzględniono jego zachcianki? Trudno powziąć inny pogląd.

    > Wydajesz opinię o sobie w tej
    > wypowiedzi, pozakując jak wielkim prostakiem jesteś.
    G***o mnie, bałwanie, obchodzi twoje zdanie.

    > Pisałem w pośpiechu Pani Redaktor, złośliwość twoja nie zna granic.
    Eeee tam..., nie bardziej niż twoje młotostwo.

    > Brak kultury i wywyższanie się jest twoim problemem.
    Nie tobie osądzać, baranie.

    > Grzecznie
    > zapytałem o rozwiązanie zaistniałej sytuacji, nie musisz od razu
    > ubliżać, atakować, wytykać czyjeś niedoskonałości i pluć!
    Wypowiedziałeś się - zostałeś oceniony. Nie podoba się? Wypad. To
    powszechnie dostępna grupa, nikt cię nie zmuszał do uczestnictwa w niej.

    > Człowiekiem gardzi człowiek, straszne czasy!
    Jesteś nieinteligentny.
    Ja stwierdziłem, że jesteś durniem, a nie pogardziłem.

    --
    Jotte