eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z bankiem › Re: Problem z bankiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.bs
    i.net.pl!rzeszow.tpsa.pl
    NNTP-Posting-Host: 217.153.105.171
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 19 Aug 2002 15:18:33 +0200
    Message-ID: <2...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    References: <k...@4...com> <ajqr1n$7cg$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: Problem z bankiem
    Lines: 18
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:103897
    [ ukryj nagłówki ]

    > >Bank każe mu wyrównać debet +
    > > odsetki. Nikt nie uwzględnił, że karta była zablokowana.
    >
    > Przepraszam a co to za bank??? W moim (pekao sa) w przypadku zgłoszenia
    > utraty karty, bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje dokonane bez
    > mojej wiedzy i zgody (z wyjątkiem transakcji dokonanych przy użyciu kodu
    > PIN, dokonanych przez posiadacza karty lub na skutek udostępnienia karty
    > osobom trzecim). Odpowiedzialność banku obejmuje również transakcje
    dokonane
    > na godzinę PRZED zastrzeżeniem karty (do wysokości salda eurokonta, ale
    nie
    > więcej niż do 50.000 zł).
    >
    No, tak pisza w regulaminie.
    A my mowimy o praktyce.

    Michal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1