    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z art. 286 paragraf 1 KK - dlugie
    Date: Mon, 1 Nov 2004 18:40:45 +0100

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cm4tmf$6e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I bylo. Jesli rozmowa jest o palmtopie, to trudno oczekiwac, ze oferta
    poza
    > Allegro dotyczy tego, co dodawalem tam dodatkowo.

    Moim zdaniem coś takiego wymagało wyraźnego oznaczenia co najmniej w takiej
    formie, w jakiej była oferta. A więc co najmniej mail określający
    jednoznacznie, że mowa o paltopie, ale zakres oferty jest inny. Inaczej
    nabywca miał prawo oczekiwać, że mówicie o tej samej ofercie. Ale zobaczysz,
    co na to powie sąd. Może się mylę. Jak pisałem już, mnie nie przekonujesz.

    > Tyle ze nie jest to oszustwo, tylko zlamanie regulaminu Allegro.

    No i jednocześnie oszustwo, bowiem w ten sposób doprowadziłeś ich do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem poprzez zwrot prowizji, podczas, gdy
    Ty dokonałeś sprzedaży jednak za pośrednictwem aukcji.