    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z allegro
    Date: Tue, 22 Feb 2011 05:23:14 +0000 (UTC)

    Olo wrote:

    > kto twierdzi , że nie działała? "Po otrzymaniu przesyłki zawiozłem
    > pilarkę do autoryzowanego serwisu Husqvarny celem oceny stanu
    > technicznego. "

    No, i bardzo słusznie.
    To nie pilareczka z marketu za 300 pln - warto zapłacić żeby
    sprawdzili, czy tym w ogóle można się posługiwać.

    > raczej tak, jeśli chodzi o taki sprzęt. to nie nożyczki do papieru...

    Dokładnie, to nie nożyczki do papieru. I tym bardziej warto PRZED
    URUCHOMIENIEM wydać parę złotych na ocenę stanu maszyny.

    Fachowiec, który nie będzie jechał do serwisu bo nie musi, sam się zna,
    przed uruchmieniem też takie ustrojstwo sprawdzi pod kątem uszkodzeń,
    które mogłyby mu zagrażać.

    Bo tu chodzi własne bezpieczeństwo, własne zdrowie. Nie jako klienta,
    tylko jako użytkownika.

    --
    Pozdro
    Massai