    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z allegro
    Date: Mon, 21 Feb 2011 15:22:46 +0100

    On 2011-02-21 15:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Skoro nie działała....

    kto twierdzi , że nie działała? "Po otrzymaniu przesyłki zawiozłem
    pilarkę do autoryzowanego serwisu Husqvarny celem oceny stanu
    technicznego. "

    > A trzeba się znać?

    raczej tak, jeśli chodzi o taki sprzęt. to nie nożyczki do papieru...

    > A jest obowiązek bycia ekspertem od wszystkiego?

    jak wyżej...

    > Zatarł silnik złym używaniem tak bardzo, się się gaźnik zdematerializował?

    nie gaźnik tylko jego elementy, niestety nie wiadomo jakie - może jakaś
    zaślepka, bez której piła działała..

    > No przecie odesłał do sprzedawcy. Zaproponowali wymianę na drugą sztukę,
    > to co się miał nie zgadzać ? Zakładał uczciwość sprzedawcy.

    w zasadzie 10 sekund wystarczy, by przekonać się, że sprzedawca nie do
    końca jest uczciwy...

    > A co złego jechać do specjalisty? Znajoma kupiła kiedyś i przywiozła do
    > mnie do oceny i okazało się, że parametry nie takie. Inny procek inna
    > pamięć inne cośtam. ,,Odpalasz i działa'' co pomoże, jak się człowiek
    > nie zna? Zresztą jak ona nie miała gaźnika, to pewnie i nie odpalała, no
    > nie?

    ale Ty mylisz pojęcia... Może komputer to zły przykład - wiedziałem , że
    ktoś zaraz się przyczepi.

    Moim zdaniem najpierw się naucz czytać, poźniej dyskutuj. Nie chce mi
    się Wam odpisywać, sami eksperci jak widze. Pomóżcie kupującemu, który
    ma problem, a nie dyskutujecie tylko po to by dyskutować... Z tego co
    widzę, to takie dyskusję do niczego konstruktywnego nie prowadzą.