    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z allegro
    Date: Mon, 21 Feb 2011 15:12:30 +0100

    W dniu 21.02.2011 14:51, Olo pisze:
    > myślę , że rację są po obu stronach - podejrzane jest to, że jedziesz z
    > zakupionym UŻYWANYM towarem do serwisu w celu "oceny stanu
    > technicznego".

    Skoro nie działała....

    > Myślę, że jak ktos kupuje taką piłę to o tym czy działa
    > czy nie przekonuje się osobiście - czyli po prostu idzie na ogród i ją
    > odpala.

    A trzeba się znać?

    > Moim skromnym zdaniem kompletnie się nie znasz na takim sprzęcie
    > i chciałes kupić bóg wie co, za mniej niż połowę ceny sklepowej.

    A jest obowiązek bycia ekspertem od wszystkiego?

    > Wielce
    > prawdopodobne również, że odpowiedź sklepu na negatywny komentarz jest
    > PRAWDZIWA. Czyli kupileś (nie znasz się na sprzęcie) i zatarłeś silnik,
    > potem pojechałeś do serwisu w celu otrzymania ekspertyzy.

    Zatarł silnik złym używaniem tak bardzo, się się gaźnik zdematerializował?

    > Sprzedający
    > pisze w warunkach aukcji "SATYSFAKCJA GWARANTOWANA LUB ZWROT PIENIĘDZY,
    > oznacza to że jeśli maszyna nie spełni Państwa oczekiwań to do 10 dni od
    > daty zakupu można ja zwrócić." Dlaczego tego nie zrobiłeś od razu,
    > prosząc o zwrot pieniędzy?

    No przecie odesłał do sprzedawcy. Zaproponowali wymianę na drugą sztukę,
    to co się miał nie zgadzać ? Zakładał uczciwość sprzedawcy.

    > Patrze na to z perspektywy np. kupującego inny towar używany. Np laptopa
    > - przeciez jak kupujesz laptopa to pierwsze co robisz to po prostu go
    > uruchamiasz i sprawdzasz czy działa, a nie pedzisz do serwisu w celu
    > oceny technicznej, która wiadomo, że w przypadku sprzętu używanego może
    > być różna.

    A co złego jechać do specjalisty? Znajoma kupiła kiedyś i przywiozła do
    mnie do oceny i okazało się, że parametry nie takie. Inny procek inna
    pamięć inne cośtam. ,,Odpalasz i działa'' co pomoże, jak się człowiek
    nie zna? Zresztą jak ona nie miała gaźnika, to pewnie i nie odpalała, no
    nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek