    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z allegro
    Date: Mon, 21 Feb 2011 14:50:58 +0100

    W dniu 21.02.2011 13:40, Kamiokande pisze:

    > Tak sprawdzam ale w tym wypadku kupujacy powinien odeslac pilarke do
    > wymiany na gwarancji do sprzedawcy bez jej rozbierania we wlasnym
    > zakresie i proby naprawy.

    Przecież jej nie naprawiał.

    ,,Po otrzymaniu przesyłki zawiozłem pilarkę do autoryzowanego serwisu
    Husqvarny celem oceny stanu technicznego. Pilarka była innym modelem -
    nie posiadała grzania chwytów ( 357XP). Posiadała zatarcia na tłoku,
    zatarcia na cylindrze oraz brakowało elementów gaźnika. - posiadam na
    to ocenę na piśmie tegoż serwisu.''

    Serwis autoryzowany dokonał oceny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek