  • Data: 2011-04-04 11:33:16
    Temat: Re: Problem z TP SA
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:inc54b$umr$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-04-04 10:30, Anna pisze:

    [...]
    . Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP

    > Pewnie sprawa była załatwiana "na gębę" z błekitną linią?
    > Proponuję pisemnie, listem poleconym, z powołaniem się na art. 69
    > ustawy Prawo telekomunikacyjne:
    [..]"

    > oraz regulaminu tp, § 28, pkt. 1
    [...]
    "

    Przepisy są śliczne....

    Jest jeszcze opis całej procedury:
    ROZPORZADZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2009 r. w
    sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach
    telefonicznych
    (Dz.U. 2009, 97, 810)

    W żadnym przepisie nie ma, że ma zrobić to za darmo. Niestety. Jedynie
    przy przenośności numerów jest wzmianka (art. 71), że ma być za darmo,
    a to jest przypadek z art. 69.

    W cenniku TPSA nie zalazłem ile to miałoby kosztować,a wiec....???

    --
    Telesfor BAUDOT