  • Data: 2004-08-04 09:48:41
    Temat: Re: Problem z NASK
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ceqa2o$ojn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > NIE.
    > NASK liczy nie tylko za okres uzywania domeny
    > przez Ciebie, ale również za okres w którym domena nie może
    > być wystawiona do ponownej sprzedaży (dwa miesiące) gdyż
    > czekają aż Jaśnie Wielmożny Pan uiści opłatę abonamentową.
    > A to, że niespieszyłeś się dotychczas z opłatą i w ten sposób
    > skróciłeś sobie okres korzystania z domeny to jest Twój problem.
    > L.
    Z tego co ja wiem i co pisza w regulaminie to niezaplacenie za domene nie
    rozwiazuje umowy z Naskiem tylko nalezy dokonac oplaty
    Wiec niech Jaśnie Wielmożny Pan sam nie p... tylko powola sie na konkretny
    przepis, regulamin etc.
    A co do oplaty to sobie nie skrocilem okresu korzystania tylko dolozylem
    ewentualnie odsetek za zwloke
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.