    From: JanuszHr <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Allegro
    Date: Wed, 11 May 2005 11:48:55 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Tue, 10 May 2005 19:45:10 +0200, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > To znowu ja, z nastepnym pytaniem... ;)
    >
    > Mam sobie konto na Allegro, od dluzszego juz czasu zreszta.
    > Korzystalam z niego baaaardzo sporadycznie, ze 2 razy costam
    > sprzedalam, ze 3 razy kupilam. No ale mialam.

    Nie korzystam za alegro i nie wiem jaki tam jest system operacyjny/
    prwdopodomnie linux lub Unix albo może Solaris - nie wiem/ ale,może być
    takie ustawienie ,że jest wymuszane na użytkowniku obowiązek zmiany hasła
    np.: co 3 miesiące,może być też tak ,że po przekroczeniu określonego czasu
    zmian może ddokonać tylko administrator systemu .W przypadku nie
    dokokonania takiej zmiany sytem przyjmuje ,że konto jest nie aktywne i
    likwiduje go lub gdy zmian może dokonać tylko administrator to jeżeli inna
    osoba dokonuje takiej zmiany również zostaje cłkowicie zablokowane.
    JanuszHr