  • Data: 2005-05-11 21:40:44
    Temat: Re: Problem z Allegro
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> wrote:

    > Nie no, spokojnie ;) Zaloze sie jednak, ze to nie system
    > operacyjny mnie olewa, tylko jednak ludzie ;)

    Pewnie. Przedpiscy sie "odrobine" pozajaczkowalo - jeszcze tylko by
    brakowalo by kazdy user allegro dostawal konto shellowe na ich maszynie ;>
    Poza tym hasla na allegro nie ekspiruja - niedawno znajomy logowal sie na
    swoje po raz pierwszy od ~5 lat - zalozyl jakos tak po uruchominiu Allegro,
    potem nie korzystal, ale od kiedy ma w domu stale lacze kupowanie na
    aukcjach mu sie spodobalo.

    > I ja pytam jak z tymi ludzmi rozmawiac :)

    Tak jak pisalas - poleconym z autografem, spokojnie wezwac ich do
    usuniecia danych osobowych. JAk dmowia albo oleja - wezwac jeszcze raz z
    zagrozeniem zgloszenia do GIODO. Jesli znowu oleja - rzeczywiscie zglosic.

    > Z systemami sobie radze bez wiekszych problemow ;)

    To jest problem z Allegro. Od ~2-3 lat poczuli sie za silni i uwazaja
    ze moga robic co chca. Sam mialem wrazenie ze "gadam z automatem" po
    zawieszeniu konta, bo ktos podal podobne dane. Czlowiek czuje sie jak w
    czysto kafkowskich klimatach. Datego wlasnie liczylem na eBay.pl, ale
    niestety to co zaprezentowali to kpina, a nie konkurencja dla Allegro.
    Jedyne co zauwazylem pozytywnego to, ze od startu PL ebaya weryfikatornia
    Allegro wreszcie dyzuruje w "dzien walkowicza" czyli niedziele. Wczesniej
    ludzie zglaszali postulat ukrocenia walkow w ten dzien od dawna. Jak widac
    serwis o takich obrotach i ilosci pracownikow spokojnie mogl to olewac.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938