  • Data: 2007-10-06 13:44:56
    Temat: Re: Problem z Allegro
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W przypadku czarnej listy - relacja dotyczy spraw klient - klient.
    Jesli pan X nie prowadzi dzialanosci gospodarczej i uzyl czarnej listy
    to nie obowiazuja przepisy prawa handlowego. Sytuacje mozna porownac
    do sprzedazy samochodu w relacji klient indywidualny - kupiec. Mam
    prawo do wyboru ofert ktore sa z pewnego powodu dla mnie najlepsze.

    Jesli zas pan X prowadzi dzialanosc gospodarcza i dopisal pana Y do
    czarnej listy to ewidentnie zostalo naruszone prawo o powszechnosci
    swiadczenia uslug. Oczywiscie egzekwowanie tego przepisu bedzie mialo
    miejsce na wniosek poszkodowanego.

    Zakladam, ze tresc adnotacji nie jest publikowana (w rzeczywistosci
    tez pewnie nie jest) i pokazywana tym samym panu Y ktory zostal dodany
    do czarnej listy wiec trudno mowic o naruszeniu dobrego imienia jak
    pana Y.