  • Data: 2009-03-16 23:36:13
    Temat: Re: Problem spadku
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że w chwili śmierci Twojego ojca, Twojej córki na świecie nie było?
    > To tak by było, ale już za późno.
    Corka juz byla na swiecie. Niemniej jak napisales wczesniej nie
    odrzucilam spadku w odpowiednim czasie wiec pozostaje mi sytuacja
    ktora jednak opisalam wczesniej. Przyjmujemy z mama spadek i moja mama
    daruje wnuczce swoje 100% i ja rowniez daruje mojej corce 100% wowczas
    nawet jesli nie uda mi sie wejsc w separacje badz rozwiesc to wielkosc
    zachowku o jaka bedzie mogl sie ubiegac maz bedzie minimalna a na
    pewno mniejsza niz w sytuacji gdyby caly majatek przeszedl na mnie po
    smierci mojej mamy.