    From: n...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem spadku
    Date: Mon, 16 Mar 2009 08:57:57 -0700 (PDT)
    <gpetih$ha7$1@inews.gazeta.pl> <gpetud$ikk$1@inews.gazeta.pl>
    <gpeu4i$ikk$2@inews.gazeta.pl> <gpku9c$rs2$1@news.onet.pl>
    <6...@1...googlegroups.com>
    <gpl2ec$7fv$1@news.onet.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <c...@b...googlegroups.com>
    <gploks$erc$1@news.onet.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <gplrds$np1$1@news.onet.pl>

    > Zdecyduj się, najpierw piszesz że dostanie ją w spadku (babcia zapisze jej w
    > testamencie).
    > Kwoty co prawda te same, ale różnica w czasie zasadnicza.

    Podczas pierwszej wizyty u notariusza podpiszemy poświadczenie
    otrzymania spadku i ponieważ do darowizny może minąć 2 miesiące (tyle
    urząd skarbowy rozpatruje wszystkie formalnosci zwiazane z naliczeniem
    podatku) na wszelki wypadek moja mam napisze testament w ktorym
    przekaze caly swoj majatek mojej corce (to ma byc dokument na wszelki
    wypadek gdyby mojej mamie cos sie stalo przed aktem darowizny).

    Jesli nic zlego sie nie wydarzy to po oplaceniu podatku od darowizny
    wrocimy do notariusza i darowizna przekazemy nieruchomosc mojej corce
    wtedy sprawa bedzie calkowicie zamknieta.