eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy hymnu państwowego można używac w reklamie? › Re: Problem jest taki, że treść może się nie zmieścić na ekranie, w zależności od tego jakiej szerokości okienko mam akurat ustawione. Dlatego w temacie powinien być ... temat, a w treści ... treść
  • Data: 2018-07-22 19:54:02
    Temat: Re: Problem jest taki, że treść może się nie zmieścić na ekranie, w zależności od tego jakiej szerokości okienko mam akurat ustawione. Dlatego w temacie powinien być ... temat, a w treści ... treść
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To w XXI wieku przy FHD i 4K ;-) te 50 znaków to jest problem?

    Chyba nie muszę tłumaczyć że gdybym miał dłuższe pytanie nie takie
    proste to rozbiłbym go na części przynajmniej.

    PS. U mnie na laptopie 1300 szerokości Twoja wiadomość zmieściła się w
    całości :-)

    PS.2. A może czytniki na komórkach? To one nie zawijają tematu?