    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Probelm z ustaleniem winnego kolizji
    Date: Mon, 5 Dec 2005 10:39:15 +0100

    > ja nie zdążyłem zjechać do końca na parking a tamten nie zdążył wyhamować
    > i puknął mnie w tył.

    Trudno w to wszystko uwierzyć. Na początku twierdziłeś że za Tobą też nic
    nie jechało, więc moim zdaniem tamten, na odcinku 25 metrów, spokojnie dałby
    radę zmienić tor jazdy żeby ominąć Twoje wystające "5 cm" bez obawy, że
    zderzy się z kimś z przeciwka :-). Zważywszy że wchodził w zakręt, nawet z
    piskiem kół, to raczej nie miał zbyt wielkiej prędkości i spokojnie dałby
    radę :-). Więc coś mi tu nie pasuje. Albo Ty jednak nie byłeś już prawie
    poza jezdnią, albo tamten chciał Cię stuknąć i wydębić odszkodowanie. Faktem
    natomiast jest to, że nie masz żadnych szans. To Ty zjeżdżałeś z jezdni na
    parking, a tamten jechał i miał pierwszeństwo. I nieważne czy akurat
    wcześniej skręcił z innej uliczy czy nie.