    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proba wyludzenia? dlugie..
    Date: Tue, 15 Nov 2005 01:52:23 +0100

    Użytkownik "robert" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dlacqf$p90$1@news.onet.pl...

    > Rozmawiałem z osoba z prokuratury..poradziła mi nie odpisywać i
    czekać na
    > wezwanie Policji,złożyć odpowiednie zeznania przedkładając
    wydrukowane
    > e-malile.

    No i bardzo mądra rada moim zdaniem. Ja bym jeszcze poradził, by raz
    jedyny do gościa odpisać, że nie zgadzasz się z jego roszczeniami i
    jeśli uważa, że ma rację, to by Cię pozwał do sądu, bo po to są. Ale
    myślę, że gość doskonale sobie zdaje sprawę z tego, ze nie ma żadnych
    szans w sądzie i stąd wynikają jego nerwowe ruchy.

    Rzecz zakupioną i przesłaną pocztą sprawdza się niezwłocznie po
    otrzymaniu. Jaka jest gwarancja, że on sam tych filtrów (cokolwiek to
    jest) nie wymontował albo nie zepsuł? Jeśli urządzenie mu nie
    działało, to mógł sygnalizować ów fakt bez jego rozbierania. Wówczas
    do Twojej decyzji by należało, czy ma Ci odesłać, czy zanieść do
    serwisu. W ten sposób, to można sprzedawcy dowolny zarzut postawić.