eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania prokuratorami? › Re: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania prokuratorami?
  • Data: 2024-06-07 15:33:18
    Temat: Re: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania prokuratorami?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Jun 2024 14:06:31 +0200, A. Filip wrote:
> [...]
    -decyzje-o-dymisji-prokuratora-janeczka,nId,7560062

    ek-arogancja-na-wyjatkowo-wysokim-poziomie/zxfyyhs

    > Żołnierz co nie trzymał uchodźców/"uchodźców" na dystans został ugodzony
    > nożem i zmarł tuż przed terminem UE-wyborów. Już w poniedziałek

    Chyba się nie dało.
    Zdaje się, ze to film chwilę po
    https://www.youtube.com/watch?v=mNClKXjFG1s

    rzucają jakies improwizowane dzidy z nożami, żeby ich odsunąc, to
    trzeba by serią pojechac, albo choć armatką wodną.
    A granica tuż tuż.

    W dodatku jest chyba drugie ogrodzenie, i nie mogą sie żołnierze i
    inni odsunąć dalej.

    A czemu nie ma filmu z samego zranienia?
    Nie zapisało się, czy SG wolała nie publikować, czy "dowód w sprawie"
    i nie wolno?

    > (po wyborach) rząd będzie się tym mógł przejmować jak w kwietniu i maju.
    > Według spiskowej teorii dziejów woleli żeby tego nie wrzucił PiS już po
    > zgonie żołnierza a jeszcze przed wyborami. Tak mieli _trochę_ kontroli.

    Moze i tak, ale żołnierz zmarł, kiedy zmarł, nie wiem czy było wiadomo
    kiedy umrze, a więc i coś planować ... stan był krytyczny ...

    A przez osobę Janeczka, to zatrzymanie raczej uderza to bardziej w PiS
    niz Tuska.

    J.