  • Data: 2004-03-15 17:41:22
    Temat: Re: Prawo w systemie Open Source
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dp" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c33n11$rpm$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokladnie tak.

    Skoro to nie błąd, to uważam taki pomysł za absurd. Ja rozumiem, że dzieła
    zawierające części Waszego dzieła mają być swobodnie dostępne do
    kopiowania. Ale jak ma sens umieszczanie klauzuli, że akurat dzieła na
    Waszej stronie są chronione, to nie wiem.

    > Ja wiem, ze idea jest na pierwszy rzut oka dziwna, ale jej praktyczne
    > zastosowanie przyczynilo sie znacznie do rozwoju oprogramowania open
    > source.

    No to w takim razie tam się ma znaleźć klauzula rónoznaczna do Waszej w
    odniesieniu do tamtego dzieła, a nie do Waszej strony.

> [...]
    > chyba znalezc sie informacja nie tylko na temat samej idei, ale rowniez
    > na temat tego w jakim obecnie stadium rozwoju jest projekt. Oraz - chyba
    > co najwazniejsze - czego nam jeszcze potrzeba do wystartowania na
    powaznie.

    > Jesli jestes prawnikiem i zainteresowal Cie ten projekt - napisz do mnie
    > na prv. Bardzo chetnie poczytam Twoje uwagi, tak jak zaznaczyl Witek
    > prawnicy sa w mniejszosci jak na razie, poza tym brakuje nam chyba
    > swiezego spojrzenia z perspektywy - za dlugo i za bardzo w tym siedzimy

    Może kiedyś. Chwilowo ledwie mi starczy na grupy dyskusyjne czasu,a nie
    niosę ze sobą idei zmiany świata. Po za tym dalej nie wiem jaki ma być
    finał tej "zabawy". To znaczy co się stanie z tą naszą ustawą, jak ją już
    napiszemy.