  • Data: 2004-09-04 16:25:17
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki, od kiedy takie prawo obowiązuje i czy mam prawo reklamowac
    rachunek
    > np. sprzed 2 miesiecy. Wtedy to nieswiadomy brat wszedł na strone z
    > dialerem (nie było informacji co do ceny polaczenia) no i zaplacilismy
    > okolo 100 zł. Nie skladałem reklamacji bo nie wierzyłem w sukces, ale jak
    > dotychczas nigdy sie z reklamacja nie wyrobili wiec moze tym razem tez sie
    > nie wyrobia...

    Znam takiego co zlozyl reklamacje, TP ja przyjela.. Przez 4 miesiace
    milczala, po czym przyslala list inforujacy o tym ze albo do 5 dni ureguluje
    zadluzenie, albo oni wylacza telefon i przysla firme windykacyjna ;-/

    Nawiasem mowiac - czy nie jest przypadkiem okreslone gdzies ze czlowiek ma
    14 (lub inna liczbe dni) na reakcje na list? 5 dni nie jest to za malo?
    I drugim nawiasem mowiac - co mozna by temu czlowiekowi poradzic - ma
    zaplacic rachunek czy co?

    pzdr,
    michal