    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo squatersów
    Date: Fri, 04 Nov 2005 15:46:15 +0100
    <dkcgq9$472$2@opal.futuro.pl> <436a148f$1@news.home.net.pl>
    <dkda73$fa2$1@opal.futuro.pl> <dkdl3l$j3p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dkf436$8eg$1@opal.futuro.pl> <436b3636$1@news.home.net.pl>
    <dkfigi$f3h$1@opal.futuro.pl> <436b4ec3$1@news.home.net.pl>
    <dkfjlk$fka$1@opal.futuro.pl> <436b590f$1@news.home.net.pl>

    castrol wrote:

    > Samochodu mi nie ukradli, radia tez nie :) No ale samochod to Skoda Favorit,
    > a radio to Blaupunkt z tym ze chyba starszy ode mnie :P

    no widzisz, ale jak mialbyc nowsza fure albo radio to bys zabieral a nie
    zostawial, swojego nalezy pilnowac i tyle, nikt za nas tego nie zrobi

    > Pytam jeszcze raz, robiles wywiad srodowiskowy?? W tym momencie pomowiles
    > wlasciciela o kradziez, pamietaj ze wine najpierw trzeba udowodnic a nie od
    > razu sadzic.

    stoi jak byk "Squatersi przez cały dzień nie mogli zabrać swoich
    rzeczy." a wiec zabor mienia

    > Zgadzam sie rowniez, z tym ze zgodnie z obowiazujacym prawem facet nie mial
    > prawa ich wywalic. O to zgoda, ale dyskusja toczy sie o cos zupelnie innego,
    > ze to absurd i glupota.

    ale z tym ze to absurd i glupota ja sie z toba zgadzam, wiec nie
    rozumiem, a moze sie myle, czemu masz do mnie pretensje :)

    > Oj chetnie bym sprzedal ale to nie takie proste.
    > Raz ze jestem tylko wspolwlascicielem.
    > Dwa ze moj pradziadek wybudowal je wlasnymi rekoma.
    > Trzy ze nikt nie bedzie chcial kupic kamienic z jakimis lokatorami mendami -
    > gdyby ich tam nie bylo, a mieszkaliby tylko tacy "normalni" to gwarantuje Ci
    > ze kazdy ze wspolwlascicieli bylby zadowolony, i panstwo tez.

    wiem wiem :)
    tak sobie tylko powiedzialem, no coz moj dziadek tez kiedys nabyl
    kamienice, ale niestety wojna i komuna pozbawily mnie tej "przyjemnosci"
    jaka ty masz :)

    > Wiem ze zgodnie z obowiazujacym prawem nie moze, i o to sie oburzam, nie
    > stoje po zadnej ze stron. Chcialbym tylko aby w naszym kraju wlasciciel mogl
    > robic ze swoja wlasnoscia co mu sie podoba. Czyli mam dom, i nie chce w nim
    > mieszkac to nie mieszkam i stoi on pusty, a nikomu nic do tego i kropka

    tez bym chcial i calkowicie nie rozumiem takiego zapisu, jak i pewnie
    paru innych, natomiast na samym poczatku wyraznie zaznaczylem ze moje
    zdanie (popieranie squatersow) dotyczy tylko tej konkretnej sprawy